Saya, Mon & Jin Pakai Toncit

Watch this...
Hallooo..bertemu lagi kita di sini...
fuh lamanya baru nak update lagi...:P
Sejak kebelakangan ini..saya terlalu busy ngan Majalah Bangka & projek2 sampingan lain...
Jadi mungkin aku akan update Blog nie lambat sikit....
Sampai nak taip panjang-panjang pun malas. Hehehe! By the way, Majalah Bangka Volume 3 sudah pun keluar. Sapa-sapa yang nak order majalah tu melalui online.
sila la log on ke: http://www.majalah-bangka.com/ 
err...majalah tu 100% bahasa Iban...:D kalo ada Majalah Kartun Bahasa Melayu...
nanti saya roger-rogerkan anda semua...:D 

Eh...oh ya...baru-baru ini saya cuba berjinak-jinak ngan manipulasi foto, jadi saya cuba2 la join pertandingan Perang Poster Gerak Gempur Kuku Besi ke 15...edisi promosi filem Husin, Mon & Jin Pakai Toncit.
Untuk suka-suka jer...tak menang takpe...:P
 Ini preview hasil kerja saya yg tak seberapa ne...cakkk





Ada masa nanti saya update blog lagi...:D hew3
P/S: Jin Pakai Toncit...err...Toncit tu apa ya?

Comments

Popular Posts